Service Excellence Scan

Werken aan excellente klantgerichtheid

De Service Excellence Scan is een hulpmiddel om betrekkelijk snel en efficiënt een eerste indruk te krijgen van het niveau van Service Excellence dat de organisatie heeft bereikt. Ook geeft de scan zicht op prioriteiten met betrekking tot service excellence. De 75 vragen van de Service Excellence Scan bevatten de essentie van het Service Excellence Model. De scan leidt tot een score op de diverse elementen van het toetsingskader.

Wat levert het op?

Inzicht in de mate waarin de organisatie het niveau van Service Excellence nu heeft bereikt Prioriteiten bij het ontwikkelen van Service Excellence Betrokkenheid en draagvlak voor de ontwikkeling van Service Excellence Rapportages naar desgewenst organisatieonderdeel

Voor wie?

  • Voor medewerkers die meer ruimte krijgen om klanten een uitzonderlijke beleving te bieden en daarvoor richting en handvatten nodig hebben.
  • Voor medewerkers die een emotionele connectie met klanten wil ontwikkelen om aan de behoeften, wensen en verwachtingen van de klant te kunnen voldoen

Werkwijze

Een team van mensen uit de eigen organisatie vult de scan individueel online in. De resultaten worden door de Stichting Service Excellence geanalyseerd en de organisatie ontvangt een rapportage. Terugkoppeling vindt plaats in een workshop van een dagdeel waarin de resultaten en eventuele vervolgstappen worden besproken.

What's up?

Heb je een korte vraag?

Stuur een WhatsApp bericht

06-25 34 10 16

Opstapje nodig?

Kom je er even niet uit?

Wij helpen je graag weer op weg.

bel mij

Contact

Bereikbaarheid

info@sampimon.nl

06-25 34 10 16